Najčešće postavljena pitanja

  • Zašto treba da otvorim korisnički nalog i
    da se registrujem na sajtu?
  • Kako da se registrujem?

    Kada pristupite sajtu epaket.rs , u gornjem desnom uglu videćete ikonicu za prijavu. Kliknite na ikonicu “registruj se” unesite Vašu e-mail adresu i lozinku . Potvrdom verifikacionog mejla uspešno ste kreirali nalog na ePaket platformi.

  • Kako da preuzmem paket?
    1. U trenutku prispeća pošiljke na izabrani paketomat dobićete obaveštenje sms-om i mejlom zajedno sa QR kodom i šestocifrenim kodom za otvaranje paketomata.
    2. Dolaskom na izabrani paketomat skenirajte Qr kod ili ukucajte šestocifreni kod.
    3. Posle skeniranja QR ili ukucavanja šestocifrenog koda otvoriće se pretinac sa vašim paketom.
    4. Preuzmite paket i zatvorite vrata na paketomatu.
  • Kako da pošaljem paket?
  • Koji načini plaćanja su mi na raspolaganju?
  • Koja je dozvoljena masa pošiljke?
  • Šta mogu da primim i pošaljem putem Paketomata?
  • Koliko dugo pošiljka može ostati u paketomatu?
  • Vrata na paketomatu se ne otvaraju, sta da radim?
  • Slučajno sam zatvorio vrata paketomata pre nego da sam pokupio/ostavio paket. Šta da uradim?
  • Nemam vremena da pokupim paket, šta će biti sa njim?
  • Preuzeo sam paket na paketomatu, ali je paket oštećen. Šta da uradim?
  • Da li treba da zapakujem paket pre nego što ga pošaljem?
  • Da li mogu da vratim paket nakon što sam ga preuzeo na paketomatu?
  • Mogu ostaviti dva ili više paketa u isti pretinac?
  • Gde se nalazi najbliži Paketomat?