Najčešće postavljena pitanja
-
Zašto treba da otvorim korisnički nalog i
da se registrujem na sajtu? -
Kako da se registrujem?
Kada pristupite sajtu epaket.rs , u gornjem desnom uglu videćete ikonicu za prijavu. Kliknite na ikonicu “registruj se” unesite Vašu e-mail adresu i lozinku . Potvrdom verifikacionog mejla uspešno ste kreirali nalog na ePaket platformi.
-
Kako da preuzmem paket?
- U trenutku prispeća pošiljke na izabrani paketomat dobićete obaveštenje sms-om i mejlom zajedno sa QR kodom i šestocifrenim kodom za otvaranje paketomata.
- Dolaskom na izabrani paketomat skenirajte Qr kod ili ukucajte šestocifreni kod.
- Posle skeniranja QR ili ukucavanja šestocifrenog koda otvoriće se pretinac sa vašim paketom.
- Preuzmite paket i zatvorite vrata na paketomatu.
-
Kako da pošaljem paket?
-
Koji načini plaćanja su mi na raspolaganju?
-
Koja je dozvoljena masa pošiljke?
-
Šta mogu da primim i pošaljem putem Paketomata?
-
Koliko dugo pošiljka može ostati u paketomatu?
-
Vrata na paketomatu se ne otvaraju, sta da radim?
-
Slučajno sam zatvorio vrata paketomata pre nego da sam pokupio/ostavio paket. Šta da uradim?
-
Nemam vremena da pokupim paket, šta će biti sa njim?
-
Preuzeo sam paket na paketomatu, ali je paket oštećen. Šta da uradim?
-
Da li treba da zapakujem paket pre nego što ga pošaljem?
-
Da li mogu da vratim paket nakon što sam ga preuzeo na paketomatu?
-
Mogu ostaviti dva ili više paketa u isti pretinac?
-
Gde se nalazi najbliži Paketomat?